مشاوره کسب و کار

اگه تا اینجا با ما همراه بودید و وارد بخش مشاوره کسب و کار ما شدین در واقع جای درستی اومدین، ما در قسمت خدمات مشاوره کسب و کارمون خدماتی رو اعم از خدمات افزایش فروش، رشد سازمانی، طرح تجاری، بیزینس پلن و انواع اقسام تکنیک ها و مشاوره ها برای برندسازی شخصی و سازمانی رو در اختیار شما عزیزان قرار میدیم، شما جهت رزرو وقت قبلی و یا دریافت مشاوره از کارشناسان ما میتونید به صورت مستقیم از طریق شماره تلفن های وب سایت با ما در تماس باشید و یا با پر کردن فرم های مخصوص مشاوره شماره تماس تون را در اختیار ما قرار بدین تا در اسرع وقت کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. ممنون از انتخابتون و امیدوارم که موفق باشید.

مشاوره کسب و کار مدنظر خود را انتخاب کنید.

با مطالعه این صفحه به خواسته خودتون از مشاوره کسب و کار می رسید.

چرا مشاوره کسب و کار ؟

اگر قبل از شروع هر کسب و کاری به سراغ مشاورین متخصص کسب و کار در حوزه‌ کاری مربوطه بروید می توانید پیش از راه اندازی کسب و کار، همه جوانب را با دقت بررسی کرده و فرصت‌‌ها را دریابید، چالش ها را به درستی شناسایی کنید، از هدر رفت هزینه های اضافی جلوگیری کرده و در رشد و درآمدزایی کسب و کارتان مسیر کوتاه تری را طی خواهید کرد.

در ابتدای امر، برای توسعه کسب و کار شما, اقدام به توسعه و رشد فردی مدیرعامل و تمام کارکنان مجموعه خواهیم نمود. نتایج مثبت و روند رشد و پیشرفت مجموعه پس از اتمام هر بخش از کار، برای تمامی افراد شاغل در کسب و کارتان، کاملا قابل لمس و اندازه گیری خواهد بود.

در ادامه مسیر، کسب و کار شما در تمام جهت ها و فرآیندهای کاری شروع به رشد و افزایش بهره وری نموده و این روند به تدریج در طول مدت قرارداد مشاوره کسب و کار، قابل بررسی و مشاهده خواهد بود. خدمات شرکت مشاوره کایزن در بخش مشاوره کسب و کار شامل مواردی مانند: مشاوره طرح بازاریابی، مشاوره افزایش فروش، سیستم سازی سازمانی، تحقیقات بازار آفلاین و آنلاین، مشاوره طرح تجاری و… می باشد.

ارائه مشاوره کسب و کار توسط مشاور متخصص

مشاوره کسب و کار باید توسط فردی ارائه شود که تخصص، دانش و تجربه حضور در بازارهای متعدد تجاری را داشته باشد تا بتواند به مدیران در مجموعه های با حوزه فعالیت های متفاوت با هر تعداد پرسنل مشاوره کسب و کار ارائه دهد و باعث رشد و توسعه کسب و کار آن مجموعه و سیستم شود.

دقت در انتخاب شرکت مشاوره

پییشنهاد می گردد پیش از دریافت خدمات مشاوره کسب و کار رزومه مشاورین مورد مطالعه و بررسی قرار گیرد و افرادی را جهت دریافت مشاوده انتخاب کنید که علاوه بر تحصیلات آکادمیک و تخصص در حوزه کسب و کار، از دانش تجربی و عملیاتی در پروژه های مختلف برخوردار باشند و توانایی رفع مشکلات مجموعه شما را با ارائه راهکارهای موثر و مناسب داشته باشند.

حوزه خدمات و فعالیت های مشاورین کسب و کار

  • داشتن تخصص در تجارت و بیزنس
  • شناسایی مشکلات پیش از موعد
  • آموزش و ارتقاء کارکنان
  • برنامه ریزی شروع تغییرات بنیادی
  • راهنمایی در جذب پرسنل جدید
  • حذف پرسنل نامناسب مجموعه
  • احیاء و پویایی مجموعه شما
  • ارائه راهکار جهت خلق محصول یا خدمت جدید
مشاوره کسب و کار

مشاورین با تجربه کایزن، بهترین راهکارهایی که تا به امروز برای کسب و کارهای موفق نتیجه بخش بوده است را برای مجموعه شما پیاده سازی خواهند کرد تا در زمان کوتاه تری به اهداف دلخواه تان دست یابید.این خدمات در مدت زمان قراردادهای مشارکت بر اساس میزان بودجه کارفرما و اهداف سازمانی مجموعه های طرف قرارداد برنامه ریزی و اجرا می گردد تا با کمترین هزینه ها بیشترین نتایج را برای صاحبان کسب و کارها حاصل نماییم.

J08

راه اندازی کسب و کار

در جامعه افرادی وجود دارند که تا به حال تجربه راه اندازی کسب و کار را نداشته اند و چگونگی شروع یک کار جدید برایشان دشوار و مبهم است. لازم به ذکر است هرچند که راه اندازی یک کسب و کار در ابتدا برای یک مدیر امری دلهره آور است اما می توان با دریافت مشاوره و استفاده از راهکارهای اصولی ارائه شده توسط مشاور این امر را تا حد ممکن آسان نمود.

ممکن است شما مدیر گرامی قبل از رسیدن به پیروزی, شکست بخورید و مایوس شوید اما باید پرقدرت به راهتان ادامه دهید و بدانید که شکست، مقدمه پیروزی است. عوامل متعددی از جمله عدم برنامه‌ریزی، عدم شناخت منابع لازم و چالش‌های پیش‌ رو و … در شکست‌های قبل از پیروزی نقش مهمی ایفا می کنند. برای اینکه بتوانید در این راه پر چالش با کمترین آزمون و خطا به موفقیت برسید قبل از هر کاری از یک مشاور کسب و کار راهنمایی دریافت نموده و از تجربیات و تخصص ایشان بهره مند شوید.

مهارت هایی که برای راه اندازی کسب و کار جدید لازم است:

  • طراحی مدل کسب و کار و طرح کسب و کار
  • اجرای مارکتینگ پلن
  • آشنایی با تحقیقات بازار
  • آشنایی کلی با مباحث حقوق کسب و کار
  • آشنایی با مدیریت مالی
  • توانایی مذاکره
  • آشنایی با دیجیتال مارکتینگ
  • توانایی مدیریت کارکنان
  • توانایی تولید محصول
  • توانایی کاهش استرس
  • توانایی آموزش کارکنان
  • توانایی شناسایی نقاط قوت و ضعف
مهارت هایی که برای راه اندازی کسب و کار جدید لازم است
۱- روش های یافتن ایده های خوب

در وحله اول برای شروع کسب و کار جدید باید ایده مناسبی داشته باشید، اگر چنین نیست باید خارج از چارچوب فکر کنید و با مطرح کردن سوالات زیاد از خودتان در رابطه با موضوعی خاص ایده ای نو از کسب و کار را پیدا کنید. پس از یافتن ایده و بررسی همه جوانب آن و اطمینان از اینکه ایده تان می تواند بازار خوب و دائمی داشته باشد، بدون معطلی به دنبال اجرایی کردن آن باشید.

۲- بررسی بازار

قبل از آنکه اقدامی انجام دهید بازار رقابتی ایده تان را بررسی کنید، اگر قبلا مشابه ایده شما در بازار ارائه شده است باید تلاش کنید از رقبا متمایز باشید برای انجام این کار باید به صورت دقیق بازار را رصد کنید و از افراد جامعه نظرسنجی کنید تا متوجه نیاز مردم شوید و وجه تمایزی برای ایده تان بیابید.

۳- طرح اولیه کسب و کار

برای تبدیل ایده تان به یک کسب و کار واقعی لازم است نقشه راهی را ترسیم کنید. نقشه راه امری ضروری برای ایجاد کسب و کار می باشد زیرا برای دریافت حمایت مالی از سرمایه گذاران یا موسسات مالی باید طرح تان را به آن ها ارائه دهید تا مورد بررسی و ارزیابی قرار بگیرد و اگر نیازی به سرمایه گذار برای اجرای ایده تان ندارید تهیه یک طرح ساده کفایت می کند.

۴- ارزیابی سرمایه اولیه طرح کسب و کار

برای اجرای هر طرحی از کسب و کار بسته به مقیاس آن طرح هزینه های آن نیز متفاوت است. لازم است حتما هزینه هایی که جهت اجرایی شدن طرح صرف خواهد شد را در نظر بگیرید تا در حین اجرایی کردن آن به مشکل نخورید زیرا ممکن است در ماه های اول سودی را دریافت نکنید و بررسی این موضوع به شما کمک خواهد کرد تا بدانید به چه مقدار سرمایه نیاز دارید در صورت لزوم می توانید جهت تامین مالی وام بگیرید یا به دنبال سرمایه گذار بروید.

J12
بررسی ساختار قانونی کسب و کار

بررسی ساختار قانونی کسب و کار

قبل از راه اندازی کسب و کار لازم است ساختاری را برای کسب و کارتان مشخص کنید که شامل مواردی که به آن ها اشاره می کنیم می باشد و ممکن است در طول اجرایی شدن طرح دست خوش تغییر شود.

  • سهامی
  • مالکیت انحصاری
  • مسئولیت محدود
  • مسئولیت نامحدود
  • شراکتی

مشاوره کسب و کار چرا برای کسب و کار شما ضروری است؟

انسان در زندگی امروزه نمی تواند در همه ی امور صاحب نظر و متخصص باشد.از آنجا که شرایط زندگی در عصر حاضر به تخصص و مهارت در همه ی زمینه های زندگی نیاز است، بهترین راهکار دریافت مشاوره است.مشاوره کسب و کار یکی از انواع مشاوره، راهنمایی ودریافت اطلاعات محسوب می شود.مشاوره به معنی دریافت کمک حرفه ای و کسب اطلاعات لازم از افرادی است که صاحب تخصص و دانش در زمینه ی خاص هستند. دریافت اطلاعات و کسب مشاوره در همه ی زمینه می تواند کارساز و کارگشا باشد.

راه اندازی و شروع یک کسب و کار، یکی از چالش هایی است که در پیش روی افراد جامعه امروز به خصوص قشر جوان قرار دارد. اگر چه رویای داشتن یک کسب و کار موفق و درآمد زا، بسیار وسوسه انگیز و جالب است اما داشتن یک رویا، به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست. راه اندازی استارت آپ و کسب و کاری جدید، جداً سخت و طاقت فرسا است. یک اشتباه کوچک در شروع کسب و کار می تواند شما و سرمایه تان را تا مرز نابودی بکشاند و زحمات شما را به راحتی هدر بدهد. همه ی کسب و کار در شروع کار یا میانه راه، به مشکلات و چالش هایی برخورد می کنند که برای رفع آن نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی دارند. استفاده از خدمات مشاوره ای باعث می شود، بهره وری و موفقیت در کسب و کار شما افزایش یابد. دریافت خدمات مشاوره ای در شروع کار، باعث می شود، مسیر پیش رو، روشن و قابل پیش بینی باشد و زمانی که شما در مسیر و چالش های پیش رو قرار گرفتید، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

چه زمانی برای راه اندازی کسب وکار باید مشاوره داشته باشیم

  • زمانی که :
  • برای کسب و کارتان زیرساخت‌ هایی غنی و قابل اطمینان بسازید.
  • چالش‌ها را به فرصت تبدیل کنید.
  • کارکنانی مستقل و مسئولیت‌ پذیر پرورش دهید.
  • به درک بهتری از بازار هدفتان برسید.
  • بازدهی و بهره‌ وری کارکنان خود را افزایش دهید.
  • خود را با سرعت سرسام‌ آور تغییرات دنیای کسب و کار وفق دهید.
  • ریسک‌ها و هزینه‌هایتان را کاهش دهید.
  • مشکلات سیستم کسب و کارتان را پیش از وقوع شناسایی و برطرف کنید.
  • دارایی‌ها و سرمایه‌ های پنهان کسب و کار خود را بشناسید.
  • در دنیای گنگ و مبهم کسب و کار با اطمینان و اعتماد به نفس کافی گام بردارید و تصمیم بگیرید.

مزیت های بهره مندی از مشاوره کسب وکار

یک مشاور کسب و کار باید بتواند در زمینه ارائه ایده‌های کسب‌وکار و فرصت‌های بازار در جهت کسب درآمد بیشتر به شما کم کند . به طور مثال ، اگر کار شما دیجیتال مارکتینگ است یک مشاور خوب باید شما را در این زمینه راهنمایی کند و راه درامد از طریق اینترنت را به شما ارارئه دهد . به نحوی باید به شما بگوید که در این زمینه خلا بازار در چه قسمتی است .
صرفا فقط ایده برای درآمد زایی مناسب نیست و نمی تواند را موفق کند و یا باعث پیشرفت شما شود . بنابراین مشاوره جهت راه‌اندازی کسب‌وکار در خصوص نحوه درآمدزایی از آن ایده نیز به شما کمک کند و راهکار هایی ارائه دهد.
شما باید قبل از شروع کار مورد نظرتان سختی های راهتان را بدانید و از مشکلات آن با خبر شوید .شاید کسب و کار اینترنتی بسیار پر سود باشد و بتواند شما را به آن درآمدی که می خواستید برساند اما آیا هر فردی از پس این کار بر می آید ؟ بنابراین این وظیفه مشاور کسب‌وکار است که به شما بگوید چه چالش‌هایی برای راه‌اندازی کسب‌وکار جدید شما وجود دارد و آیا توانایی انجام این کار در شما وجود دارد یا خیر ؟
مهمترین قسمت شروع کسب و کار جدید تامین سرمایه برای کار است .ممکن است شما سرمایه ی کافی را برای شروع کارتان داشته باشید در این هنگام کار شما آسان تر می شود . اما مکان دارد که این هزینه در دسترس شما نباشد در این صورت شما می توانید از مشاور کسب و کارتان راهنمایی بگیرید . او می تواند روش های تامین مالی و جذب سرمایه را به شما آموزش دهد . در واقع یک مشاور خوب باید در خصوص مشاوره تامین مالی و سرمایه‌گذاری نیز تا حدودی آشنایی داشته باشد. مشاوران ما در مجموعه کایزن در تمام مراحل کسب و کار در کنار شما خواهند بود.

J11

پلتفرم های حوزه کسب و کار

همه‌ی ما اصطلاح‌ پلتفرم (Platform) و کسب و کارهای پلتفرمی را می‌شنویم و به کار می‌بریم.

همچنین می‌توانیم مثال‌های متعددی از مدل کسب و کار پلتفرمی را فهرست کنیم:

اینستاگرام، فیس بوک، لینکدین، آمازون، اوبر و گوگل (در نقش موتور جستجو) نمونه‌هایی از پلتفمرم های بین‌المللی محسوب می‌شوند.

در فضای اینترنت کشور خودمان هم می‌توانیم از آپارات، دیجی‌کالا، بلاگفا، باما، دیوار، شیپور و نیز اسنپ، تپ‌سی، و … به عنوان مثالهای خوبی از پلتفرم های موفق و پرمخاطب نام ببریم.

Architecture Power Platform thumb

پلتفرم چیست ؟

پینترستpinterest

پلتفرم را می توان راه ارتباط بین یک محصول و مشتری آن در نظر گرفت. آنها در ابتدای راه، محصول نیستند و ارزش تجاری ندارند، بلکه مسیری بهینه هستند تا یک یا چند محصول به مشتری نهایی آن برسند. مثلا اگر شما یک عکاس هستید، پینترست پلتفرم شما برای انتشار این عکس و احتمالا رساندن محصول کسب و کار شما به دست مشتری نهایی آن، مثلا یک وب سایت طراحی یا گردشگری است. بنابراین در بدو امر پلتفرم پینترست(pinterest) بدون محصول، که در اینجا یک عکس است، دارای ارزش تجاری نیست. در طی زمان و با افزایش کاربران دیگر نظیر شما و محصولات و عکسهای دیگر و افزایش بازدید کنندگان پینترست، این کانال اتصال ، ارزشمند شده و دارای ارزش تجاری خواهد بود.

مدل کسب و کار پلتفرمی

هر مدل کسب و کاری که از جنبه خطی و Pipline  فاصله بگیرد، به کسب و کار پلتفرمی نزدیک می شود. البته مثل بسیاری از مفاهیم، کسب و کار پلتفرمی و کسب و کار خطی به صورت مطلق و صفر و یک نیستند و شما به عنوان یک کسب و کار پلتفرمی می توانید در میانه این طیف قرار بگیرید و به یکی از دو سوی آن نزدیک باشید. به هر حال کسب و کار پلتفرمی مفهوم گسترده ای را شامل می شود، اما یکسری اصول اساسی در هر کسب وکار پلتفرمی وجود دارد.

  • از نظر مفهومی برای این کسب و کارها بازارسازی صورت می گیرد و معنای بازاریابی اندکی تغییر می کند. در مدل کسب و کار پلتفرمی بازار و محل خلق ثروتی ایجاد می شود که در آن، صاحب پلتفرم، عرضه کننده و متقاضی همگی نفع می برند. هزینه های تولید برای عرضه کننده محصول نیز کم می شود. بنابراین نوعی سود جمعی در مفهوم آن وجود دارد.
  • ارتباطات قلب پلتفرم هستند، نیازی به سرمایه گذاری کلان برای موجود کردن محصول نیست و پلتفرم تنها بستری با قوانین مفید و ابزار مناسب  است.
  • در کسب و کار پلتفرمی عرضه کالا و خدمات از فروشنده به مشتری صورت می گیرد، اما یک پلتفرم همواره ارزش افزوده ای به آن اضافه می کند. این ارزش افزوده می تواند، تعدد مشتریان، اعتبار یا چند ابزار تسهیل کننده باشد.

کسب و کار خانگی انواع مختلفی دارند و به نوعی می‌توانند سرگرم کننده نیز باشند. شاید شما دارای شغل هستید و می خواهید راه اندازی یک کسب و کار خانگی را به عنوان شغل دوم خود بوجود آورید. اگر قصد دارید سرگرمی دیگری به زندگی‌تان اضافه کنید، بعضی از فرصت ها امکان دارد همان چیزی باشند که شما به دنبال آن هستید. در لینک زیر لیستی از کاربردی ترین ایده های تجاری مبتنی بر کسب و کار خانگی و کسب درآمد در خانه ارائه شده است.

download 1024x682 1
اپلیکیشن مشاوره کسب و کار

اپلیکیشن مشاوره کسب و کار, آری یا خیر

امروزه مدیران موفق و باهوش کسب و کارهای استارت آپ و نوپا، به جای یادگیری چندین مهارت به صورت سطحی، از دانش عمیق مشاوران متخصص کسب و کار استفاده می‌کنند تا در مسیر رشد به آن‌ها کمک کنند. این کار باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می‌شود. با این حال بزرگترین مزیت آن، استفاده از سال‌ها تجربه مشاوران و دانش عمیق آن‌ها در بخش‌های مختلف مربوط به کسب و کار است.

اگر چه اپلیکیشن های مشاوره کسب و کار سرعت دسترسی به مشاوره را بهبود بخشیده اما لازمه موفقیت در کسب وکار، ارتباط با مشاوران متخصص کسب و کار است که می توانند تردیدها و ابهامات شما را در مسیر کسب و کارتان پیدا و آنها را بر طرف کنند.

J09

مشاوره کسب و کار حضوری یا تلفنی ؟

چالش‌های دنیای امروز نسبت به گذشته تغییرات اساسی داشته است. در نتیجه جهت پاسخ گویی به آن‌ها نیاز به شیوه‌هایی متفاوت و به روز است. مردم در زندگی روزمره ی خود دغدغه ها ی بسیاری دارند. به همین دلیل دستیابی به یک مشاوره شغلی خوب هزینه بر، زمان بر و بسیار دشوار است. حتی در شهرهای کوچکتر سخت تر نیز می شود. البته شهرهای بزرگ هم مشکلات خاص خود را دارند. به دلیل همین دغدغه‌های روزمره و کمبود زمان و همچنین سختی در هماهنگ کردن زمان، دستیابی به یک مشاوره ی شغلی خوب دشوار است. پس در چنین شرایطی استفاده از مشاوره تلفنی کسب و کار یک راه حل مناسب می باشد بله یا خیر ؟

مشاوره کسب و کار حضوری یا تلفنی ؟

اهمیت مشاوره حضوری

با توجه به تخصصی شدن تمام امور و فراگیر شدن تغییر و تحولات بنیادین در تمام زمینه ها،  برای داشتن انتخابی مناسب و صحیح که شما را به آینده ی شغلی درخشان، امنیت شغلی و درآمدی مناسب برساند، بهترین راه حل استفاده از مشاوره حضوری کسب و کار است. یک فرد متخصص و مجرب در این زمینه می تواند راهگشای امور باشد. با یک مشاوره ی شغلی ابتدا استعداد، علایق و توانایی‌های خود راشناسایی و ارزیابی می نمایید؛ سپس با درنگ و توجه به نکات مشاوران متخصص کسب و کار انتخاب مناسب خود را انجام خواهید داد.

مشاوره تلفنی

اگرچه مشاوره حضوری امری ضروری برای هر کسب و کاری است، اما به دلایلی مشاوره حضوری امکان پذیر نیست. همکاری با مشاوران متخصص کسب و کار می‌تواند به صورت پاره وقت و در مواقعی که مشکلاتی وجود دارد از تجربه ی آنها استفاده شود. در شرایط فعلی شیوع بیماری کرونا، بسیاری از کسب و کارها که از طریق دورکاری و تلفنی با مشاوران خود همکاری می‌کردند، توانستند کیفیت کار خود را حفظ کنند. امکان استفاده از مشاوره تلفنی کسب و کار در ایران نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: عارضه یابی کسب و کار

مشاوره سیستم سازی کسب و کار

در اغلب شرکت ها و فرآیند های تولیدی، میبینیم که فقط در حضور مدیریت و مدیران مجموعه کار ها به خوبی انجام میشود و وقتی که مدیر حضور نداشته باشه فرآیند اون کسب و کار به خوبی طی نمی شود و با مشکلات زیادی مواجه می شود. 

مشاوره سیستم سازی کسب و کار

چرا باید به سیستم سازی کسب و کار بپردازیم؟

۱-آزادتر شدن وقت مدیر

اگر به انجام سیستم‌ سازی در کسب و کار خود توجه داشته باشید، به‌عنوان مدیر نیاز نیست در فعالیت ها و تصمیم گیری های کوچک حضور داشته باشید. شما وقت آزاد تری خواهید داشت و می‌توانید وقت بیشتری را به تفریح و استراحت اختصاص دهید که همین امر موجب بهبود عملکرد شما در محل کار می‌شود.

۲ -پرداختن به کارهای مدیریتی

بسیاری از مدیران در محل کار خود ، وظایف یک مدیر را انجام نمی‌دهند. آن‌ها در بهترین حالت یک کارمند به حساب می آیند که از عهده وظایف کارمندی خود به خوبی بر می آیند. وظایفی مانند حسابداری، امور مالی، خرید مواد اولیه و حتی مذاکره با خریداران جزو فعالیت های یک مدیر نیست. کارهای اصلی یک مدیر شامل: استخدام، اخراج، انگیزش کارکنان، هدف‌گذاری، تعریف پروژه، طراحی استراتژی و … هستند. حالا شما به عنوان مدیر یک مجموعه اگر سیستم‌ سازی در کسب و کار نکنید به هیچ عنوان  فرصت کافی پیدا نخواهید کرد تا به کارهای اصلی یک مدیر بپردازید!

۳– رشد کسب‌و‌کار

اگر به سیستم‌ سازی توجه نکنید ، پیشرفت کسب‌ و ‌کار شما خیلی محدود خواهد بود و خیلی زود متوقف خواهد شد. موضوعی که خیلی از مدیران برای پیشرفت مجموعه باید به آن بپردازند، کار در مقیاس بزرگ است. هر فعالیتی که در مقیاس بزرگ بخواهد انجام شود به سیستم سازی در کسب و کار نیاز دارد. مثلا هدف شما این است که خدمات پس از فروش خیلی خوبی برای مشتریانتان قرار دهید.

اگر فقط ۵ تا مشتری داشته باشید ، این کار خیلی ساده خواهد بود و یک کارمند خوب به‌ راحتی می‌تواند به این ۵ نفر خدمات رسانی عالی داشته باشد. اگر کسب‌و‌کار شما ۱۰۰ یا حتی ۱۰۰۰۰۰ مشتری داشته باشد، دیگر این امکان وجود ندارد که فقط با نیروی انسانی باهوش کار را پیش ببرید. شما به سیستمی نیاز دارید که دارای سخت‌افزار، نرم‌افزار و برنامه ‌ریزی دقیق باشد تا بتوانید به چندین هزار نفر خدمات بدهید. اگر همین حالا برای سیستم سازی در کسب و کار اقدام نکنید ، کسب‌و‌کار شما توانایی رشد نامحدود را پیدا نخواهد کرد

و پس از مدتی متوقف خواهید شد!

J05
07 25 1024x576 1

اگر دارای یک کسب و کار سنتی هستید حتما از مدیریت و سختی های یک کسب و کار سنتی مطلع هستید. در کسب و کار‌های سنتی، شما نیازمند مدیریتی هوشمند و مستمر برای معرفی کسب و کارتان به مشتریان هستید. همچنین مشتریان برای خرید باید در محل فروشگاه شما حضور داشته باشند و شما با تکیه بر مهارت خود در فروشندگی باید افراد را قانع کنید تا کالای شما را خریداری کنند. در صورتی که در یک تجارت آنلاین قابلیت و دسترسی‌ها نسبت به فضای سنتی بسیار بیشتر خواهد بود و شما می‌توانید کسب و کار خود را در کمترین زمان گسترش داده و درآمدتان را افزایش دهید.

کسب و کار دیجیتال مارکتینگ

چرا باید از دیجیتال مارکتینگ در کسب و کار استفاده کنیم؟

۱-به شما توانایی رقابت با شرکت های بزرگ در زمینه کاری خود را می دهد.

۲-بازاریابی دیجیتال بسیارمقرون به صرفه تر از بازاریابی سنتی است.

۳-دیجیتال مارکتینگ علاوه بر حفظ درآمد سنتی شما باعث افزایش درآمد بیشتری می شود.

۴-بازاریابی دیجیتال باعث می شود که شما با مشتریان خود ارتباط داشته باشید و یک تعامل دو طرفه ایجاد کنید.

۵-افزایش استفاده مردم از تلفن همراه.

۶-دیجیتال مارکتینگ باعث افزایش اعتبار نام کسب و کار شما می شود.

۷- اعتماد مشتریانتان به شما بیشتر خواهد شد.

بر طرف کردن ترس از شروع کسب و کار با مشاوره گرفتن

آیا تا حالا شده که برای خود برنامه ریزی کرده باشید و موقع انجام آن برنامه بترسید که به نتیجه نرسید و به همین دلیل آن برنامه ریزی را عقب بیندازید؟ افکار قدرتمند هستند : زیرا به “فعالیت ها” تبدیل می شوند. بنابراین باید مراقب افکار و مدیریت کردن ترس هایمان باشیم. کسی که قصد دارد شغلی را آغاز کند، به انگیزه نیاز دارد اما به طرز تکان دهنده ای، اکثر مردم به دلایلی اشتباه، کاری را شروع می کنند. احتمالا همه ما به دلیل اشتباهاتی که انجام داده ایم و ترس از شکست دوباره داریم، از حرکت باز می مانیم و متوقف می شویم.

جلوگیری از شکست در کسب و کار

۱- شما از چیزی فرار می کنید :

اگر از آن کار حس خوبی به دست نمی آورید و مدام در حال فرار و یا پشت گوش انداختن برای شروع هستید، آن کار را شروع نکنید.

۲- به شما یک مبلغ زیاد پول نقد رسیده است:

نمی دانید کجا سرمایه گذاری کنید و ترس از ریسک کردن دارید و نمی توانید هیچ کاری را شروع کنید. بهتر است با گرفتن مشاوره از افراد با تجربه و حرفه ای، روی کار مورد علاقه تان سرمایه گذاری کنید.

۳- همه در حال انجام آن کار هستند:

در این مواقع بهتر است به سراغ امتحان کردن آن کار نروید و وقت و انرژی خود را روی کار دیگری سرمایه گذاری کنید.

۴- شما می خواهید رئیس خودتان باشید:

باید این نکته را در نظر داشته باشید که در این مورد شما فقط رئیس خود را با مجموعه دیگری از رئیسان به نام مشتری عوض خواهید کرد.

۵- شما می خواهید زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید:

این نکته حائز اهمیت است که هرچه بیشتر وقت خود را باخانواده، دوستان و برای تفریحات خود بگذرانید، درآمد کمتری نیز کسب خواهید کرد.

زمانی که یک کسب و کار با شرایط بحرانی روبرو می شود مدیران تحت فشار عصبی و روانی قرار گرفته و همه چیز را علیه خود می بینند. در هنگام وقوع بحران چه باید کرد؟ چطور بتوانیم بحران کسب و کار خود را مدیریت کرده و از آن عبور کنیم؟ 

مشاوره در زمان بحران کسب و کار

بحران کسب و کار را چگونه می توان مدیریت کرد ؟

 طبق تجربه ی شکست و موفقیت در کسب و کارها، باید در ابتدای هر کار در نظر داشته باشیم که اگر با بحرانی مواجه شدیم چطور آن را مدیریت کنیم. در واقع هیچ قاعده و قانون خاصی وجود ندارد که بتوان بحران کسب و کار را پیش بینی کرد.

باید بر این امر واقف بود که بحران ها در زمان خاص خودشان و با تفاوت هایی اتفاق خواهند افتاد. بهترین راهکار، آمادگی کامل برای زمان وقوع بحران می باشد. تا بتوان آن شرایط را به سلامت پشت سر گذاشت و به سمت جلو گام برداشت.

راهکارها برای جلوگیری از بحران :

۱-تقویت بنیان های آسیب پذیر

۲-داشتن یک استراتژی خاص و عمل به آن

۳-مدیریت هزینه ها

۴- همفکری و تعامل با تیم خود

۵- مشاوره کسب و کار

برای دریافت خدمات مشاوره کسب و کار همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

درخواست مشاوره
(سریع و آسان )