طراحی سایت

 به طراحی سایت کایزن خوش آمدید. اگر تا به اینجا همراه ما بوده اید و به دنبال این هستید که یک وب سایت برای خودتون راه اندازی کنید حتماً شما یک مدیر آینده نگر و دوراندیش هستید. بهتون تبریک میگم چون به دنبال این هستید که بستری را در دنیایی دیجیتال برای خودتون راه اندازی کنید تا کمترین میزان ریسک را در بحران های کشور داشته باشد.

حتما خودتون در جریان هستید که خیلی از صاحبان کسب و کارها به دلیل مشکلات قطعی اینترنت در روزهای اخیر و طی سالیان متوالی که در کشور ما اتفاق افتاده ضررهای بسیار سنگینی را به کسب و کارشان وارد کرده است. در نتیجه شما جای درستی هستید و انتخاب درستی انجام داده اید. برای اجرایی ساختن این انتخاب خوب  پیشنهاد می کنم ادامه این صفحه را تا آخر مطالعه کنید و اگر در مورد هر نکته ای نیاز به سوال داشتید با کارشناسان ما تماس بگیرید، مطمئن باشید که در خدمت شما خواهند بود و مشکلات شما را برطرف خواهند کرد.

هدف ما در طراحی سایت ارائه خدمات خوب، با کیفیت و قیمت بسیار مناسب است، پس منتظر شما هستیم.

مدت زمان زیادی هست که در شبکه های اجتماعی فعالیت دارم، از همون موقعی که با یاهو مسنجر(Yahoo! Messenger) شروع کردم، این نکته به ذهنم آمد که از طریق اینترنت، کسب و کار و یا فعالیتی داشته باشم.

متاسفانه بعد از مدتی یاهو مسنجر غیر فعال شد. یادمه یکی از اولین برنامه های ارتباطی در موبایل که نیم باز(Nimbuzz) و تحت برنامه جاوا بود رو نصب کردم اما اون برنامه هم بعد از مدتی مسدود شد. وی چت(wechat)، وایبر(Viber)، لاین(Line) و تانگو(Tango) یکی بعد از دیگری غیر فعال و یا مسدود شدند و تمامی تلاش هایم برای کسب و کار  از بین رفت.

حالا نوبت تلگرام(Telegram)، واتساپ(WhatsApp) و اینستاگرام(Instagram) رسیده بود با داشتن کلی کاربر و مخاطب برنامه های خیلی خوبی بودند و واقعا” در کسب و کار اینترنتی خودم رشد کرده بودم. اما به یکباره تمامی این برنامه ها مسدود شدند و دیگه باز نشدند.

دیگه خسته و ناامید شده بودم و فکرم به جایی نمی رسید، تا اینکه یاد حرف دوست قدیمیم افتادم که ۲۰ سال پیش بهم گفت اگه می خواهی کسب و کار اینترنتی دائمی، معتبر و قابل رشدی داشته باشی، حتما باید یک وب سایت خوب برای خودت ایجاد کنی.

برای فعالیت و کسب و کار قابل اعتماد در دنیای اینترنت و فضای مجازی، داشتن وب سایت و بیهینه سازی دائم آن، نتیجه شگفت انگیزی را ایجاد می کند. 

طراحی سایت شرکتی

اگر تا به اینجا ما را دنبال کردی و میخواهی برای شرکتت یه وب سایت خوب راه اندازی کنی، جای درستی اومدی. چرا ؟ به خاطر اینکه تمام فرآیندهای طراحی سایتی که ما برای شرکت ها ارائه میدهیم، زیر نظر شخص خود من انجام میشه و من به عنوان مدرس و مشاور در حوزه دیجیتال، سعی می کنم نکاتی را رعایت کنم و به پرسنلم گوشزد می کنم که حتماً در این زمینه ها دقت بالایی داشته باشن که:

۱_ با سرعت بالایی بتونن وب سایت رو تحویل شما بدن؛

۲_ از نظر اصول دیجیتال مارکتینگ تمام فرآیندها رعایت بشه؛

۳_ و تمام دسترسی ها و اختیارات به عنوان مدیر و صاحب اون وب سایت در اختیار شما باشه تا در آینده دغدغه خاطری نداشته باشید.

این ۳ تا پارامتر کمک می کنه که توی دنیای اینترنت، کسب و کار و شرکت تون رو بهتر و سریعتر پیش ببرید. البته مشاوره های دیگه ای هم در کنارش بهتون داده میشه که می تونید وب سایت شرکتی بهتری از بقیه رقباتون راه اندازی کنید. پیشنهاد می کنم برای تهیه وب سایت شرکتی تون ادامه این مطلب رو مطالعه کنید و اگر در هر جا به سوالی برخوردین با کارشناس های ما تماس بگیرین، مطمئناً سوالات شما را پاسخ خواهند داد و با خیال راحت می تونید با ما همکاری داشته باشید. موفق باشید.

طراحی سایت شرکتی

امروزه با گسترش حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم فعالیت شرکت ها در دنیای اینترنت نیز بیش از پیش افزایش یافته است. حضور یافتن در این فصا در قدم اول نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب می باشد.

طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در فصای اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی نموده و ارتباطی دو سویه را با آن ها برقرار نمایند. طراحی سایت شرکتی حرفه ای و جذاب، مهم ترین گام در دیجیتال برندینگ برای شرکت ها می باشد.

یک وب سایت خوب، ویترین شرکت در فضای آنلاین است.

ویترینی که مردم به واسطه آن نسبت به سطح فعالیت های کاری شرکت در مورد آن قضاوت می کنند. امروزه بیشتر افراد ابتدا در فضای آنلاین به دنبال یک برند می گردنند و آشنا می شوند. به دلیل اینکه ممکن است افراد تصویر قبلی در ذهنشان نسبت به برند شرکت در دنیای واقعی نداشته باشند، در مورد وب سایت آن شرکت جستجو کرده و در وهله اول از سایت آن شرکت بازدید می کنند.

فارغ از شیوه فعالیت شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با ایجاد یک سایت شرکتی حرفه ای، به صورت محکم بردارید. به واسطه یک وب سایت خوب می توانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

نمونه طرح سایت شرکتی

طراحی سایت فروشگاهی

یکی از از مهم ترین نکات برای یک فروشگاه این هست که همیشه کرکره آن بالا باشه. اگر شما تا به اینجا ما رو دنبال کردی و تو این صفحه هستی، حتماً قصد داری که برای فروشگاه و کسب و کارت یک وب سایت فروشگاهی راه اندازی کنی تا بتونی مشتریان بیشتری جذب کنی و فروشت رو افزایش دهی.

با توجه به اتفاقاتی که در دنیای اینترنت می افته و ریسک فاکتور هایی که بیزینس و کسب و کار شما رو تهدید می کنه و هر لحظه ممکنه که اینستاگرام یا هر کدام از این پلتفرم ها رو  از دست بدهی، بهترین بستر برای سرمایه گذاری و در واقع افزایش مشتریانت،  وب سایت فروشگاه ای هست که کاملاً استاندارد شده و آماده برای بارگذاری محتوا و محصولات شما در اختیارت قرار داده میشه.

مجموعه ما به شما کمک می کنه تا خیلی سریع و با کمترین هزینه وب سایت فروشگاهیت رو راه اندازی کنی و محصولاتت رو داخلش قرار بدهی. در ضمن می تونی از خدمات مشاوره دیجیتال ما هم کمک بگیری برای این که بتونی با کمترین هزینه بیشترین میزان ورود مخاطبین به وبسایتت رو داشته باشی و درآمدت رو افزایش دهی. برای همکاری با ما و سفارش محصول و در واقع وب سایتت ادامه این مطلب را مطالعه کن و در هر جا به هر سوالی برخوردی با کارشناس های ما تماس بگیر، مطمئناً تا جایی که بشه کمکت می کنیم، مشکلاتت مرتفع بشه و بتونی کسب و کارت رو پر رونق تر از گذشته ادامه بدهی. موفق باشید.

R 1 3

اگر هدف شما از طراحی سایت فروشگاهی، ورود به عرصه رقابت با سایر سایت ها و شرکت های رقیب است، بطور قطع طراحی سایت اختصاصی فروشگاه اینترنتی، لازمه موفقیت فروشگاه آنلاین کسب و کار شما است.

مسلم است چنین نیازی را نمی توان به هیچ وجه با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی توسط فروشگاه ساز های آنلاین تامین کرد. چرا که طراحی بصری وب سایت شما در طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی، مطابق با نیاز و سلیقه شما و مشتری نهایی‌تان و با نیم نگاهی به فروشگاه های اینترنتی موفق بازار طراحی می شود و همچنین اصول افزایش رتبه و سئو سایت نیز بر اساس نوع فعالیت شما به نحو شایسته ای انجام می پذیرد.

علاوه بر این موارد، در آینده پیاده سازی امکانات خاص در جهت رسیدن به فروش بیشتر با طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، قابلیت توسعه بالاتری خواهد داشت.

ساخت فروشگاه اینترنتی ریسپانسیو

باتوجه به آمار بازدید سایت ها، امروزه اکثر کارهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه هوشمند و تبلت صورت می پذیرد و روز به روز بر این میزان افزوده می شود. پس دیگر شکی نیست که انطباق نمایش وب سایت شما با انواع دستگاه های موبایل و تبلت امروزه یک ضرورت محسوب می شود.

بر خلاف راه اندازی فروشگاه اینترنتی با فروشگاه سازهای موجود در بازار، طراحی سایت فروشگاهی باید به گونه ای باشد که فروشگاه اینترنتی به خوبی اندازه خود را با اندازه صفحه نمایش دستگاه هوشمند سازگار کند، به طوری که پیمایش در سایت به آسانی صورت پذیرد و کاربر مجبور نباشد جهت مشاهده تمامی قسمت های سایت شما و خرید، دچار زحمت شود.

علاوه بر این یکی از موارد مهم محبوبیت در بین موتورهای جستجو، ویژگی طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا بودن سایت های اینترنتی است.

فروشگاه آنلاین با آپتایم سرور بالا

همیشه در دسترس بودن برای یک سایت نه به عنوان یک نیاز، که یک اصل اساسی است.

خصوصا با طراحی یک سایت فروشگاهی انتظار می رود که پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما ۲۴ ساعته در دسترس و قابل خدمت رسانی باشد.

 خرید هاست با کیفیت و با سرعت و آپتایم بالا، می تواند در دسترس بودن و افزایش بازدید و رتبه سایت به معنای واقعی را برای شما به ارمغان آورد.

امکان طراحی سایت اختصاصی حرفه ای و کاملاً مناسب و سازگار با نیاز های کسب و کار شما، از مزایای دیگر طراحی سایت گروه مشاورین کایزن است می‌باشد.

سئو و بهینه سازی سایت

لازمه ماندگاری هر کسب و کار، دیده شدن توسط مشتری است. از طرفی به دلیل اینکه عمده کاربران از موتوهای جستجو برای یافتن موضوعات دلخواه خود استفاده می کنند، مهمترین وسیله برای دیده شدن شما همین موتورهای جستجو هستند و بر خلاف سیستم های فروشگاه ساز رایج، در ساخت فروشگاه اینترنتی توسط گروه مشاورین کایزن از پایه نکات مهم و اصلی افزایش رتبه و سئو سایت را در بر می گیرد.

لذا اگر پس از راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود به دنبال برندینگ و افزایش بازدید و فروش فروشگاه آنلاین خود با کمترین هزینه و بازدهی بالا هستید، کمک گرفتن از متخصصین بهینه سازی سئو گروه کایزن، بهترین گزینه است.

پشتیبانی فنی فروشگاه آنلاین

پشتیبانی فنی مداوم و خدمات پس از فروش بعد از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی همواره یکی از اصول پایه و اهداف اصلی گروه مشاورین کایزن در جهت جلب رضایت و تامین آسایش مشتریان بوده است.

بر خلاف خدمات فروشگاه ساز های رایج در بازار، ما به ارتباط دائم و موثر با مشتریان و پیگیری و پاسخگویی نیازهای ایشان در قبال خدمات ساخت فروشگاه اینترنتی ارائه شده اعتقاد داریم و وظیفه خود می دانیم همواره به کیفیت خدمات پس از فروش خود توجه داشته و با بهبود کیفیت خدمات و پشتیبانی به خود افتخار می کنیم.

سایت های طراحی شده در شرکت کایزن همواره پشتیبانی خواهند شد تا کوچکترین دغدغه ای در خاطر شما بابت به روز رسانی امکانات وب سایت تان ایجاد نشود و با خیال راحت به کار توسعه تجارت آنلاین خود بپردازید.

نمونه طرح سایت فروشگاهی

طراحی سایت شخصی

اگر به دنبال یک وب سایت شخصی هستی، قاعدتاً یا به دنبال پرسونال برندینگت هستی یا به عنوان اینکه یک پایگاه رو برای خودت ایجاد کنی تا بتونی با مشتری ها و مخاطبینت به صورت مستقیم ارتباط برقرار کنی.

ما تو مجموعه کایزن خدمات ویژه ای رو برای افرادی که به دنبال وب سایت های شخصی هستن و قصد دارن برای کسب و کار شخصی خودشون وب سایتی داشته باشن، ارائه می دهیم که پیشنهاد می کنم برای آگاهی از این نکات حتماً ادامه این مطلب رو مطالعه کنی و اگر هر جا سوالی برات پیش اومد با کارشناسان ما در ارتباط باشی.

در ضمن پکیج های ویژه ای رو هم برای افراد جوانی که به دنبال پرسونال برندینگ شان هستن خواهیم داشت که می تونی  از اونها هم استفاده کنی.

Office 0

امروزه اغلب افراد قبل از مراجعه به یک پزشک، وکیل، مشاور و.. ابتدا او را در دنیای اینترنت جستجو می‌کنند تا سوابق کاری اش را مطالعه کنند. روزانه هزاران جستجو برای شناخت و یافتن شخصیت‌های مختلف انجام می‌شود. پس لازم است یک وب‌سایت متناسب با شخصیت و فعالیت خود داشته باشید و در آن اطلاعات صحیحی از خود درج نمایید.

با این عمل تا حدودی از نشر اطلاعات نادرست درباره‌ خودتان نیز جلوگیری می‌نمایید. زمانی که کاربر نام شما را در اینترنت جستجو می‌کند، با یافتن نام و مشخصاتتان احساس اطمینان خاطر بیشتری نسبت به شما و کسب و کارتان پیدا می‌کند. کاربران با مطالعه رزومه و اطلاعاتی از شما شناخت بیشتری از شما پیدا خواهند کرد. با مطالعه‌ نظرات دیگران این شناخت کامل‌تر نیز خواهد شد. هرچه در دنیای اینترنت بیشتر حضور داشته باشید و شناخته شده تر باشید کاربران بیشتری به سمت شما جذب حواهند شد.

با طراحی سایت شخصی، دیگر نیازی نیست از رزومه، افتخارات و سوابق شخصی و کاری خود برای دیگران بازگو کنید و یا آنها را به دیگران ارسال کنید. تمامی این موارد در وب‌سایت شخصی شما با گرافیک جذاب و با دسترسی آسان در اختیار عموم قرار می‌گیرد.در واقع وب‌سایت شخصی شما می‌تواند به ‌طور کامل معرف شخصیت و توانایی‌های شما باشد.

حتی می‌توانید تمام نمونه‌ کارهایتان را دسته ‌بندی و آرشیو نمایید. اگر یک نقاش هستید وب‌سایتتان می‌تواند نقش یک گالری هنری را داشته باشد. اگر یک نویسنده، خبرنگار و یا شاعر هستید و دوست دارید مطالبتان را نشر دهید، وب‌سایتتان جای مناسبی برای این‌ کار است.

نمونه طرح سایت شخصی