رمز موفقیت در بازاریابی چریکی

موفقیت در بازاریابی چریکی copy

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (guerrilla marketing) شناخته می شود، یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی می کند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد و به جای تمرکز بر منابع مالی، بر روی خلاقیت و ایده پردازی متمرکز می شود.

آشنایی با بازاریابی چریکی

اتخاذ شیوه های متفاوت بازاریابی در سال های اخیر از اهمیت بالایی برخوردار بوده است. زیرا با وجود انبوه فناوری ها، ابزارها و دل مشغولی های افراد، جمع کردن حواس و تمرکز آن ها به یک تبلیغ و برند خاص کار بسیار مشکلی شده است. اما بازریابی چریکی یا پارتیزانی که در ادامه مطلب به آن خواهیم پرداخت به خوبی از پس این چالش برآمده است.

بازاریابی پارتیزانی یا بازاریابی چریکی که در انگلیسی به نام گوریلا مارکتینگ (guerrilla marketing) شناخته می شود، یک استراتژی تبلیغاتی نامتعارف است که سعی می کند با حداقل هزینه مالی، بیشترین بازخورد را داشته باشد و به جای تمرکز بر منابع مالی، بر روی خلاقیت و ایده پردازی متمرکز می شود. یعنی به جای صرف هزینه های هنگفت برای معرفی محصولات یا خدمات، از شیوه های کم هزینه اما خلاقانه برای تولید هیجان و جلب توجه افراد استفاده می کند. این نوع بازاریابی اغلب به افراد اجازه می دهد تا مشتری را شگفت زده کنند. احساس و تأثیر ماندگاری در آنها ایجاد نمایند و در نهایت وارد کسب و کار با آنها شوند.

برای دانلود رایگان کتاب همین حالا فرم زیر را پر کنید.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

برای دریافت خدمات مشاوره کسب و کار همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

درخواست مشاوره
(سریع و آسان )