راه اندازی کار پردرآمد با سرمایه کم

انسان ها برای اینکه بتوانند مخارج و نیازهای مالیشان را تامین کنند، لازم است شغلی داشته باشند. شغل و جایگاه افراد با توجه به تحصیلات، دانش و تجربه ای که دارند مشخص می شود و بدین صورت افرادی تحت عنوان مدیر، کارمند و … به کار مشغول می شوند، اما در این میان هستند افرادی که ترجیح می دهند خودشان کسب و کاری را راه اندازی کنند. افراد زیادی به دنبال راه اندازی کار پردرآمد با سرمایه کم هستند که در این مقاله قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

راه اندازی کار پردرآمد با سرمایه کم

برای راه اندازی یک کسب و کار زودبازده با سرمایه کم بهتر است کارتان را با یک کسب و کار کوچک شروع کنید تا پس از مدتی با پس انداز و افزایش سرمایه کسب و کارتان را توسعه دهید. با این کار احتمال موفقیتتان افزایش می یابد و از طرفی دغدغه سرمایه هنگفت را ندارید و با سرمایه کم می توانید کارتان را استارت بزنید.

در اینجا اشاره ای به مزایا و معایب کسب و کارهای کوچک می کنیم تا با اطمینان و در نظر گرفتن همه جوانب انتخاب مناسبی داشته باشید.

مزایای کسب و کار کوچک

  • مدیریت کارتان با خودتان است.
  • نسبت به یک کارمند اختیارات بیشتری دارید.
  • برای ساعات کاری خودتان تصمیم می گیرید.
  • در عین کوچک بودن کسب و کار، سود زیادی برای شما به همراه دارد.
  • رشد و شکوفایی بیشتری خواهید داشت.
  • برای کسب و کار خودتان تلاش می کنید و از پیشرفت خود لذت می برید.
  • هزینه‌های جانبی کمتری صرف می شود.
  • نیازی به استخدام کارمندان زیاد نخواهید داشت.
  • مدیریت و برنامه‌ریزی برای کار آسانتر است.

معایب کسب و کار کوچک

  • درآمدتان متناسب با مدت زمانی است که صرف آن می کنید.
  • مقدار درآمدتان تضمینی نیست.
  • ممکن است در حین کار شکست های مقطعی را تجربه کنید.
  • ممکن است کارتان طبق پیشبینی شما پیش نرود و ورشکست شوید.
  • مدیر یا کارفرمایی وجود ندارد تا مشمول مزایا و بیمه شوید.
  • بیشتر اوقات را مشغول کار خواهید بود.

راه اندازی کار پردرآمد با سرمایه کم

برای راه اندازی کار پردرآمد با سرمایه کم ایده های فراوانی وجود دارد، برخی ترحیج می دهند کاری اینترنتی و مجازی را شروع کنند، برخی دیگر نیز ترجیح می دهند به صورت واقعی کاری را استارت بزنند. در ادامه ایده هایی از هر دو مورد معرفی خواهیم کرد تا از بین آن ها متناسب با تخصص و مهارت خود یکی را انتخاب کنید و کسب و کار خود را آغاز کنید.

featured14

تولید محتوا

تولید محتوا یکی از مواردی است که به راحتی می توانید از آن کسب درآمد کنید و به درآمد خوبی برسید، بدون اینکه به سرمایه زیادی نیاز داشته باشید. تولید محتوا می تواند نوشتن مقاله، کتاب الکترونیک یا آگهی باشد. شما می توانید با صرف زمان و داشتن یک کامپیوتر و همچنین مهارت در یک برنامه خاص گرافیکی در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف تولید محتوا کنید.

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک

طراحی گرافیک نیز جز کارهایی است که با سرمایه کم می توانید آن را انجام دهید. بسیاری از افراد برای کسب و کارشان نیاز به طرح های گرافیکی و لوگو دارند. برای این کار نیز نیاز به یک کامپیوتر و داشتن مهارت در برنامه هایی مانند فتوشاپ و ایلاستریتور دارید.

مدیریت شبکه های اجتماعی

بسیاری از افراد برای افزایش مشتریان و فروش محصولات خود صفحه ای را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام ایجاد کرده اند اما به دلیل وجود مشغله های بسیار فرصت مدیریت صفحه کسب و کار خود را ندارند و به دنبال فردی هستند که بتواند این قسمت از کسب و کارشان را مدیریت کند و در قبال آن حقوق و دستمزدش را پرداخت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما مقاله “دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام ” را مطالعه نمایید.

مشاور فنی

یادگرفتن امور مرتبط با کامپیوتر همیشه مورد تقاضا است. درنتیجه، یک راه برای کمک به این مسئله این است که آموزش‌هایی بر مبنای برنامه‌های کامپیوتری خاص (یا چندگانه) آماده‌ کنید که جزئیات مربوط به استفاده از آن برنامه و تکمیل پروژه را به ارباب رجوع بدهد. بنابراین، بهترین راه برای کاهش هزینه‌های استارت‌آپ در این ایده این است که هم برنامه را در اختیار داشته‌باشید و هم برنامه‌های مرتبط با آن را، تا بتوانید دستورالعمل یا ویدیویی در این رابطه تولید کنید.

مترجمی

مترجمی شبیه به کار تولید محتوا است. با این تفاوت که شما باید متنی را به زبان دیگری برگردانید. علاوه بر اینکه انجام این کار مستلزم این است که فرد در چند زبان مهارت داشته باشد و اگر این مهارت را ندارید به سراغ این کار نروید و هرگز فکر استفاده از گوگل ترنسلت را نکنید زیرا در برخی موارد ترجمه را به درستی انجام نمی دهد.

کسب درآمد دلاری با یوتیوب

شما این امکان را دارید به وسیله یک گوشی هوشمند و درست کردن ویدئو و به اشتراک گذاشتن در یوتیوب به درآمد دلاری برسید. البته کسب درآمد از ابتدا ممکن نیست اما با جذب مخاطب و ارائه ویدئو های جذاب که بین کاربران وایرال شود می توانید درآمد خوبی را با سرمایه کم داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله ” کسب درآمد از یوتیوب ” را مطالعه نمایید.

کسب درآمد دلاری از یوتیوب

تبلیغات کنید

برای اینکه بتوانید کار تبلیغاتی انجام دهید باید ذهن خلاقی داشته باشید و بتوانید تبلیغاتی را به صورت حرفه ای انجام دهید. بسیاری از شرکت های بزرگ برای تبلیغ محصول و خدمات خود نیازمند فردی هستند که این ویژگی را داشته باشد و با استفاده از تبلیغات محصول و خدمات آن ها را به یک برند تبدیل کند.

بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای جزئی از رشته بازاریابی است که کانال فروش محصولات خود را بر شبکه های اجتماعی و انسانی استوار کرده است. در این روش، شما تعدادی از کالا های شرکت را خریداری کرده و در هر زمان و مکانی که می خواهید به فروش می رسانید و در قبال آن سود خود را دریافت می کنید. اما این پایان کار نیست. در این روش، مصرف کننده برای محصولات شرکت بازاریابی کرده و در ازای آن سود دریافت می کند.

البته این روش ساختار مخصوص به خود را دارد. در این ساختار، بازاریاب باید افرادی را به عنوان زیر مجموعه خود استخدام کند و هر چه تعداد این زیر مجموعه بیشتر باشد و فعالیت بیشتری داشته باشد، درآمد بازاریاب نیز بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله ” آشنایی با بازاریابی شبکه ای ” را مطالعه نمایید.

پرستاری از کودکان

در جامعه امروزی و در اکثر خانواده ها والدین شاغل هستند و برای نگهداری از فرزندان نیاز به یک پرستار دارند. شما می توانید با دریافت سوء پیشینه و رائه آن در زمان مصاحبه به والدین کودک اعتماد آن ها را جلب کنید و شروع به کار کنید.

 
پرستاری از کودک

برنامه ریزی و برگزاری مراسمات

برنامه ریزی و برگزاری مراسم یکی از کارهایی است که نیاز یه سرمایه زیادی ندارد و اگر فردی منظم و نکته بین هستید می توانید وارد این کار جذاب شوید و درآمد خوبی داشته باشید.

تعمیرکار

اگر در تعمیر لوازم خانگی مهارت دارید می توانید به سراغ اینکار بروید . برای انجام این کار و جذب مشتری می توانید در اپلیکیشن های مخصوص این کار ثبت نام کنید و از مهارتی که دارید بهره مند شوید و کسب درآمد کنید.

خدمات جا به جایی

برای شروع این کار نیاز است یک وسیله نقلیه داشته باشید تا بتوانید سفارشات مشتریان را تحویل بدهید. برای این کار نیز می توانید به مجموعه هایی مانند اسنپ فود و… مراجعه کنید.

برای دریافت خدمات مشاوره کسب و کار همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

درخواست مشاوره
(سریع و آسان )