بازاریابی مکالمه محور

مکالمه محور copy

بازاریابی محاوره‌ای Conversational marketing رویکردی جدید و مبتنی بر سفارشی سازی برای انجام کسب‌وکارهای تجاری آنلاین می‌باشد. این رویکرد به جایجایی مشتریان در قیف بازاریابی از طریق برقراری روابط کلامی و سوالات در یک محاوره واقعی می‌پردازد. به عبارت دیگر این روش محاوره با بازدیدکنندگان آنلاین وب‌سایت‌های تجاری را به صورت اتوماتیک میسر می‌سازد.

برای همه افراد، این امر کاملا بدیهی و قابل درک است که تمامی شرکت ها و کسب و کارها و حتی افراد ارائه دهنده خدمات در تلاش برای رسیدن به جایگاه بهتر و بالاتر، با هدف رسیدن به درآمد بیشتر هستند. برای این امر هم روش ها و اقدامات متفاوتی را پیش می گیرند.

یکی از بهترین و موثرترین روشها در این مسیر، بازاریابی یا مارکتینگ است. بازاریابی یک تکنیک جامع و مورد توافق جهانی برای هر سازمانی است که به نحوی با ارائه محصولات و خدمات به مشتریان سر و کار دارد.

• بازاریابی
بازاریابی فرآیندی است که به وسیله آن می توان محصول یا خدمت ارائه شده را به مشتریان معرفی و یا تبلیغ نمود. بازاریابی شامل فرایندهایی مانند تبلیغات، خرید، تحویل محصول به مشتری و … است و در اصل میکوشد که با در نظر گرفتن کالاها و خدمات خود، مشتریان ایدهآل را شناسایی کند و توجه مشتریان را به محصولات و خدمات در دسترس خود جلب کند.

برای دانلود رایگان کتاب همین حالا فرم زیر را پر کنید.

نظرات شما

دیدگاهتان را بنویسید

برای دریافت خدمات مشاوره کسب و کار همین حالا بر روی لینک زیر کلیک کنید

درخواست مشاوره
(سریع و آسان )